تعمیر ساید بای ساید, تعمیر یخچال فریزر, وبلاگ

از بین بردن زنگ زدگی درب یخچال

از بین بردن زنگ زدگی درب یخچال

از بین بردن زنگ زدگی درب یخچال مشکلی است که افراد زیادی با آن رو به رو شده اند. در صورتی که در این مقاله همراه ما هستید احتمالا شما برای تعمیر یخچال خود به سایت تعمیرات لند سر زده اید.

هدف ما این است تا حد امکان در مورد مشکلات یخچال فریزر خود راهنمایی شوید و با کمک تکنسین های ما مشکل برای حل شود. مشکل زنگ زدگی یخچال هم از ان دسته مواردی است که برای حل آن نیاز همراهی دارید در این مقاله علت زنگ زدگی و پوسیدگی یخچال را بررسی می کنیم و چگونگی حل این چالش را عنوان می کنیم ممنون که در ادامه ما را همراهی می کنید.

جهت دریافت خدمات تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید با شماره های زیر تماس بگیرید:

علت زنگ زدن یخچال

هر زنگ زدگی و پوسیدگی در هر جا و وسیله ای از رطوبت ایجاد می شود. یعنی می توان گفت یکی از علت های اصلی هر زنگ زدگی رطوبت می باشد. حال آنکه یخچال فریزر هم در محیط آشپزخانه در معرض این رطوبت می باشد و اکثر یخچال فریزر ها به مرور زمان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شوند عوامل دیگری مثل نظافت نکردن یخچال خشک نکردن سطح یخچال و در معرض گرما بودن در فضای آشپزخانه زنگ زدگی و پوسیدگی ایجاد می کند.

فیلم نمونه کار تعمیر زنگ زدگی یخچال

از بین بردن زنگ زدگی درب یخچال

زنگ زدگی در سطح یخچال مشکلی است ظاهر یخچال را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد هیچ خانمی دوست ندارد ظاهر یخچال خود را زنگ زده ببینید از طرفی این زنگ زدگی ها به مرور به پوسیدگی تبدیل می شود و عملکرد یخچال را با مشکل مواجه می کند خوشبختانه تعمیر این پوسیدگی ها امکان پذیر است و نیازی نیست یخچال یا درب آن را تعویض کنید.

تعمیرات یخچال در تهران

همکاران تعمیرکار ما در مجموعه تعمیرات لند طوری این پوسیدگی ها را تعمیر می کنند که یخچال شما از روز اول بهتر بنظر برسد و نیازی نیست هزینه گزافی برای تعویض یخچال صرف کنید برای تعمیر یخچال زنگ زده خود بهتر است با شماره همکاران ما در سایت تعمیرات لند تماس بگیرید.

نمونه کار تعمیر پوسیدگی و زنگ زدگی یخچال

 

روش از بین بردن زنگ زدگی یخچال در تعمیرات لند

روش تعمیر زنگ زدگی درب یخچال در مجموعه ی تعمیرات لند روش رنگ آمیزی کوره ای (شبه کوره بادستگاه) است. اکثر نقاش های درب یخچال به یک بتونه زنی و رنگ معمولی کفایت می کنند اما در مجموعه ی ما بتونه زنی انجام نمی شود. روش کار ما در قسمت زیر گفته شده است:

  • ابتدا قسمت های زنگ زده یا پوسیده را برش می دهیم.
  • سپس پروتز های ضد آب (از جنس لثه دندان مصنوعی) را جایگزین می کنیم.
  • مرحله بعد فرآیند نقاشی کردن یا همان رنگ کردن به وسیله رنگ های مخصوص درب یخچال است که این رنگ ها ساخت کشور آلمان می باشند.
  • مرجله ی آخر قرار دادن یخچال در یک دستگاه شبه کوره ای و پخته شدن توسط اشعه است.
  • ضمانت نامه کتبی خدمات تعمیر پوسیدگی اطمینانی است که به مشتری خود می دهیم.

نمونه کار تعمیر زنگ زدگی یخچال

از بین بردن زنگ زدگی درب یخچال از بین بردن زنگ زدگی درب یخچال

افزونه فاکتور حرفه ای ووکامرس افزونه فاکتور حرفه ای ووکامرس

همانطور که گفته شد تمیز نکردن صحیح یخچال ، خشک نکردن درب یخچال و در معرض رطوبت و گرما قرار گرفتن یخچال باعث پدیدار شدن پوسیدگی در یخچال می شود که علاوه بر اینکه ظاهر یخچال را تحت تاثیر قرار می دهد با شدت گرفتن آن عملکرد یخچال نیر دچار مشکل می شود اگر یخچال شما دچار پوسیدگی شده و تصمیم دارید به این علت اقدام به صرف هزینه و خرید یخچال جدید کنید باید بگویم  که بهتر است با صرف هزینه بسیار کمتر و با همراهی تعمیرکاران تعمیرات لند پوسیدگی ها را تعمیر و یخچال خو را نو کنید.

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر ، برای خواندن این مقاله اینجا کلیک کنید

چگونه یخچال زنگ زده را رنگ کنیم

برای رنگ زدن یخچال زنگ زده نیاز به یک متخصص در این زمینه دارید زیرا ابتدا باید زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها با مهارت تعمیرکار حدف شود و بستر یخچال جهت رنگ آماده گردد حذف پوسیدگی ها کاری نیست که شما بتوانید بخ تنهایی انجام دهید اگر نیاز به رنگ کردن یخچال زنگ زده خود دارید و یا حتی می خواهید رنگ یخچال خود را تغییر دهید فقط کافیست با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

تعمیر زنگ زدگی یخچال ساید

یخچال های ساید بای ساید بدلیل یخ سازی که بروی درب دارند همواره در معرض خیس شدن رطوبت و زنگ زدگی قرار می گیرند. این یخچال ها در قسمت درب و زیر آب سرد کن دچار پوسیدگی می شوند به علت بالا بودن قیمت ساید بای ساید در مواجه با این مشکلات بهتر است به جای تعویض به تعمیر فک کنید زیرا خوشبختانه تعمیر این یخچال ها امکان پذیر است و از صرف هزینه زیاد جلوگیری می کند.

از بین بردن زنگ زدگی درب یخچال

از بین بردن زنگ زدگی درب یخچال

آیا امکان تعمیر زنگ زدگی یخچال در خانه وجود دارد

راهکارهایی برای رفع زنگ زدگی در منزل به شما ارائه می شود اما اگر بخواهیم واقع بینانه نظر دهیم رفع کامل و ایجاد ظاهر زیبای یخچال مثل روز اول در منزل امکان پذیر نیست در ادامه چند نکته خانگی برای شما اماده کرده ایم

می توانید دستمالی را آغشته به سرکه کنید بر روی قسمت های زنگ زده بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند

یک تکه آلومینیوم را به سرکه آغشته کنید و بروی درب یخچال بسابید

شماره تماس تعمیرکار یخچال تهران

در صورتی که یخچال شما دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شده است و ساکن تهران هستید داخل سایت تعمیرات لند شماره هایی تعبیه شده که با تماس و ارتباط با کارشناسان می توانید درخواستی برای از بین بردن زنگ زدگی درب یخچال خود داشته باشید.

۴.۸/۵ - (۱۳ امتیاز)
بازگشت به لیست

4 نظر در “از بین بردن زنگ زدگی درب یخچال

  1. فاطمه سوادکوهی گفت:

    درود برشما و باتشکر از خدماتتون.

    1. تعمیرات لند گفت:

      سپاس

  2. هانی کرامتی گفت:

    بسیار عالی
    کارتون باتعریف هایی که شنیده بودم همخونی داشت ممنون

  3. شیما شرفی گفت:

    با سلام خدا خیرتون واقعا مثل یخچال های سامسونگ و الجی جدید شده و انگار تازه خریدم ممنون ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *