تعمیر یخچال فریزر, وبلاگ

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر

در این مقاله ما قصد داریم درباره تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر با شما عزیزان صحبت کنیم. ممکن است یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما پس از مدتی از ناحیه بدنه و روی درب یخچال و نیز از بخش آبسردکن دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی شود و ظاهر یخچال شما را خراب کند، ما در تعمیرات لند آماده هستیم تا این مشکلات را برای شما عزیزان حل نماییم.

نمونه کار تعمیر پوسیدگی و زنگ زدگی یخچال

تعمیر پوسیدگی یخچال

تعمیر پوسیدگی یخچال

تعمیر پوسیدگی درب یخچال

تعمیرکاران حرفه ای و متخصص تعمیرات لند با سال ها تجربه در زمینه تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر و تعمیر پوسیدگی درب یخچال ساید بای ساید فرایند تعمیر را به بهترین شکل برای شما عزیزان انجام می دهند.

تنها کافیست از طریق شماره تماس های ما با ما در ارتباط باشید 🙂

جهت دریافت خدمات تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید با شماره های زیر تماس بگیرید:

فیلم تعمیر خرابی های ظاهری بدنه یخچال

علت پوسیدگی درب یخچال چیست؟

تعمیر پوسیدگی در یخچال

به صورت ساده اگر بخواهیم بگوییم، علت پوسیدگی درب و بدنه یخچال وجود رطوبت یا تمیز نکردن رطوبت های درون یا بیرون یخچال می باشد. اگر این روند مدت طولانی ادامه پیدا کند رفته رفته اندازه یک پوسیدگی کوچک بزرگتر می شود و در نتیجه تعمیر آن سخت تر و هزینه بر تر می شود. بنابراین به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم رطوبت های موجود روی بدنه و درب یخچال را با یک دستمال مناسب خشک کنید و از ایجاد پوسیدگی جلوگیری کنید.

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر

فیلم تعمیر پوسیدگی یخچال / فیلم درب رنگ شده یخچال

تعمیرات لند خدمات تعمیر درب یخچال در منزل را در برخی از موارد که امکان پذیر باشد برای شما عزیزان انجام می دهد.

همچنین برای کسانی که احتیاج زیادی به یخچال داشته باشند در مدتی که یخچال آن ها در کارگاه است یک یخچال به صورت امانت از طرف تعمیرات لند در اختیارشان قرار داده می شود.

۵ دلیل پوسیدگی درب یخچال فریزرها

  1. خشک و تمیز نکردن رطوبت موجود روی بدنه یخچال
  2. ایجاد شدن پوسیدگی به علت ریخته شدن آب از آب سردکن یا دیسپنسر یخچال.
  3. تابش مستقیم آفتاب به بدنه یخچال.
  4. قراردادن یخچال در کنار اجاق گاز
  5. بالا بودن عمر یخچال، اگر عمر یخچال بالای ۱۰ سال باشد ممکن است بدنه ی یخچال پوسیدگی داشته باشد.

آیا پوسیدگی درب یخچال قابل تعمیر می باشد؟

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر

تعمیر پوسیدگی درب یخچال

بله، در شرکت تعمیرات لند ما انواع پوسیدگی های درب یخچال را به صورت ۱۰۰ درصد تضمینی تعمیر می کنیم. ما در تعمیرات لند نیروهای متخصصی داریم که در این زمینه تجربه ی زیادی دارند. یکی دیگر از خدماتی که ما در تعمیرات لند به صورت تخصصی انجام می دهیم تغییر رنگ یخچال است. برای دریافت خدمات می توانید با مشاوران ما در تعمیرات لند تماس بگیرید.

برای سفارش تعمیر ساید بای ساید کلیک کنید.

مدت زمان تعمیر پوسیدگی درب یخچال چقدر می باشد؟

اینکه چه مدت طول می کشد تا پوسیدگی درب یخچال تعمیر شود به میزان پوسیدگی مربوط می شود. اما معمولا بین ۲ الی ۴ روز زمان می برد که بستگی به میزان و نوع پوسیدگی ها دارد.

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر

تعمیرات لند تعمیر پوسیدگی چه یخچال هایی را انجام می دهد؟

  • یخچال های ساید بای ساید
  • یخچال تک درب
  • یخچال های دوقلو

 روش تعمیر پوسیدگی درب یخچال در تعمیرات لند

روش تعمیر پوسیدگی درب یخچال در مجموعه ی تعمیرات لند روش رنگ آمیزی کوره ای (شبه کوره بادستگاه) است. اکثر نقاش های درب یخچال به یک بتونه زنی و رنگ معمولی کفایت می کنند اما در مجموعه ی ما بتونه زنی انجام نمی شود. روش کار ما در قسمت زیر گفته شده است:

  • ابتدا قسمت های زنگ زده یا پوسیده را برش می دهیم.
  • سپس پروتز های ضد آب (از جنس لثه دندان مصنوعی) را جایگزین می کنیم.
  • مرحله بعد فرآیند نقاشی کردن یا همان رنگ کردن به وسیله رنگ های مخصوص درب یخچال است که این رنگ ها ساخت کشور آلمان می باشند.
  • مرجله ی آخر قرار دادن یخچال در یک دستگاه شبه کوره ای و پخته شدن توسط اشعه است.
  • ضمانت نامه کتبی خدمات تعمیر پوسیدگی اطمینانی است که به مشتری خود می دهیم.

راه های جلوگیری از ایجاد پوسیدگی درب یخچال

  • یخچال را در محلی به دور از گرما و نور افتاب قرار دهید.
  • از قرار دادن یخچال در مجاورت اجاق گاز خودداری کنید.
  • رطوبت یخچال و اطراف آب سردکن را خشک کنید.

تعمیر پوسیدگی درب یخچال

تعویض لاستیک دور درب یخچال فریزر

اگر لاستیک دور درب یخچال شما خراب شده باشد باید به سرعت نسبت به تعویض آن اقدام کنید. چرا که خراب بودن لاستیک باعث می شود درب یخچال به خوبی بسته نشود و هوای گرم بیرون و هوای سرد داخل مدام جابجا شوند و این امر سبب وارد شدن صدمه به یخچال شما می شود.

تعمیرات لند این کار را برای شما به سرعت انجام می دهد، فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

برای سفارش تعمیر یخچال فریزر کلیک کنید.

تعمیر پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال سامسونگ

اگر یک یخچال فریزر یا ساید بای ساید سامسونگ دارید و مدتی بعد از استفاده روی بدنه یا اطراف آبسردکن آن دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی شد و ظاهر دستگاه خراب شد، ما در تعمیرات لند که یک مرکز تخصصی تعمیر یخچال و ساید بای ساید است خدمات تعمیر زنگ زدگی درب یخچال و پوسیدگی یخچال را به طور کاملا حرفه ای انجام می دهیم.

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر

یخچال فریزر به مرور زمان و به دلیل ارتباطی که با آب به واسطه آبسردکن دارد دچار خرابی هایی از جمله پوسیدگی می شود. در مقالات قبلی علت های اصلی بروز پوسیدگی درب یخچال را بررسی کردیم هم اکنون در این مقاله به سایر موارد و معایبی که به مرور زمان در درب یخچال فریزر حادث می شود را بررسی می کنیم.

تعمیر پوسیدگی یخچال

قیمت تعویض درب یخچال ساید

بعد از پوسیدگی و ایجاد مشکل در درب یخچال فریزر لازم نسیت مستقیما به فکر تعویض یخچال فریزر باشید شما می توانید به تنهایی فقط درب یخچال را تعویض کنید بدلیل نوسانات قیمت و تنوع مدل های یخچال فریزر اعلام قیمت جهت تعویض درب کار راحتی نیست اما برای استعلام قیمت و دانستن قیمت دقیق جهت تعویض درب یخچال می توانید با شماره تماس های سایت تعمیرات لند تماس بگیرید.

علت صدا دادن درب یخچال

صدا دادن درب یخچال مربوط به خرابی لولاهای یخچال می باشد. زمانی که لولاهای یخچال به مرور زمان و به دلیل کارکرد یخچال فرسوده شود درب یخچال شروع به سرو صدا می کند گاهی از بین رفتن روان کننده های درب یخچال نیز باعث ایجاد این سروصدا می شود برای رفع این مشکل ابتدا باید لولا را روغن کاری کنید اگر همچنان مشکل برطرف نشد اقدام به تعویض لولاها کنید برای این کار می توانید با تعمیرکاران تعمیرات لند تماس بگیرید

چگونه یخچال زنگ زده را رنگ کنیم

زمانی که درب یخچال دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شود تنها راه تعویض یخچال یا تعویض درب یخچال نیست بلکه نیست بلکه توسط تکنسین های حرفه ای اقدام به تعمیر و رنگ کردن قسمت های زنگ زده کنید این کار یک فرآیند تخصصی است و به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید پیشنهاد می کنیم برای انجام این کار با سایت تعمیرات لند تماس بگیرید

تعمیر لولای درب یخچال

فرسودگی و خرابی در لولای یخچال به مرور زمان اجتناب پذیر است این فرسودگی باعث سر و صدا در هنگام باز و بسته کردن درب می شود و اغلب زیاد شدن این خرابی ها باعث عدم بسته شدن درب یخچال می شود و عمکرد یخچال را با مشکل مواجه می کند بهتر است برای تعمیر سریعا اقدام کنید و لولاهای فرسوده را تعویض کنید برای این کار با تعمیرکاران تعمیرات لند تماس بگیرید.

تعمیر درب یخچال ال جی

یخچال های ال جی هم ممکن است به مرور زمان در ناحیه درب دچار مشکل شود این خرابی می تواند پوسیدگی زنگ زدگی و با صدا دادن درب یخچال باشد برای تعمیر درب یخچال فریزر ال جی با شماره تماس های سایت تعمیرات لند تماس بگیرید و به وسیله تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیرات یخچال مشکل یخچال فریزر خود را حل کنید.

تعمیر زنگ زدگی درب یخچال

زنگ زدگی درب یخچال به دلیل در معرض رطوبت قرار گرفتن و خیس شدن در قسمت آبسرد کن ایجاد می شود اما خوشبختانه این خرابی ها قابل تعمیر می باشد و نیاز به تعویض و خرید یخچال فریزر جدید نمی باشد شما می توانید برای تعمیر زنگ زدگی درب یخچال با شماره های سایت تعمیرات لند تماس بگیرید و با درخواست تعمیرکار در محل خود اقدام به تعمیر یخچال فریزر خود کنید.

فرورفتگی درب یخچال استیل

گاهی به دلیل ضربه قسمت هایی از یخچال دچار فرورفتگی و یا دفرمه شدن می شود برای رفع این مشکل در صورتی که سطحی باشد می توانید از یک تلنبه استفاده کنید و یا از سشوار و حرارتش استفاده کنید گاهی با یخ خشک نیز می توانید مشکل را برطرف کنید اما همه این راهکارها برای زمانی است که میزان فرورفتگی کم باشد در صورت که به شخصه قادر به حل مشکل نیستید مشکل را به تعمیرات لند بسپارید.

صافکاری یخچال استیل

در صورتی که بدلیل ضربه آسیبی در سطح یخچال ایجاد شده است با تماس با تعمیرکاران سایت تعمیرات در محل مشکل را حل کنید

رفع فرورفتگی درب یخچال با سشوار

زمانی که فرورفتگی سطح یخچال کم باشد در خانه می توانید قسمت فرورفته را مرطوب کنید و با گرمای سشوار فرورفتگی را برطرف کنید

رفع قر شدگی درب یخچال

در صورتی که یخچال فریزر شما به هر دلیلی با قر شدن مواجه شده است با تماس با تعمیرکاران سایت تعمیرات لند اقدام به تعمیر یخچال خود کنید

سوالات متداول

استفاده از بتونه برای رفع پوسیدگی راه خوبی برای رفع مشکل است؟

بتونه کردن قسمت های پوسیده یخچال یکی از راه های رفع زنگ زدگی و پوسیدگی درب های یخچال است اما راهی مطمئن نیست زیرا پس از مدتی بتونه ها  و رنگ ها می‌ریزد و یخچال پس از مدت چند ماه دوباره به ظاهری نامناسب تغییر وضعیت می دهد.

رنگ آمیزی و رفع پوسیدگی درب یخچال چگونه انجام میشود؟

آنچه در تعمیرات لند اتفاق می افتد بدین صورت است:

  • -برش زدن قسمت های پوسیده درب.
  • -پر کردن نواحی یاد شده با مواد ضد آب(پروتز از جنس لثه دندان)
  • -رنگ شدن درب ها با استفاده از رنگ با کیفیت خارجی ماشین
  • -قرار دادن درب ها درون دستگاه سولار و پخته شدن رنگ انها با اشعه
تعمیر و رفع پوسیدگی درب چند روز طول میکشد؟

بسته به میزان پوسیدگی و ایرادات بین ۳ تا ۷ روز طول میکشد.پوسیدگی چه درب هایی انجام می‌شود؟

تعمیر پوسیدگی چه درب هایی انجام می‌شود؟
  • ساید بای ساید
  • یخچال و فریزر
  • ساید های فرنچ
  • ساید چهار درب
  • علت پوسیده شدن درب یخچال چیست؟
    و...
علت پوسیده شدن درب یخچال چیست؟

زمانی که مواد تزریق شده داخل بدنه مرطوب میشود، به مرور زمان این رطوبت مواد رو پوسیده کرده تا جایی که بالاخره در دستگاه، پوسیدگی نمایان میشود و موجب زنگ زدگی و پوسیدگی می‌شود.

برای رفع پوسیدگی درب یخچال کار در منزل انجام می‌شود یا در کارگاه؟

کلیه رفع ایراد و رنگ امیزی درب ها در کارگاه انجام میشود.

آیا تغییر رنگ یخچال به سفید یا سیلور امکان پذیر است؟

بله خیلی از افراد که پس از مدتی از خرید یخچال خود از رنگ آن خسته یا نیاز یه تغییر رنگ آن دارند می‌توانند این کار را به راحتی به ما بسپارند تا درب هایی با رنگ متفاوت و کیفیت کارخانه‌ای تحویل بگیرند.

آیا خدمات تعمیرات لند ضمانت دارد؟
بله دارای ضمانت نامه کتبی بی قید و شرط است.
۴.۹/۵ - (۱۰ امتیاز)
بازگشت به لیست

6 نظر در “تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر

  1. سمیه گفت:

    سلام بسیار خوشرنگ و فابریکی شد.حلالتون باشه

    1. تعمیرات لند گفت:

      سلام . ممنون از نظر مثبت شما

  2. احمد خانه‌زر گفت:

    ممنون از پیگیری و رفتار جناب رضازاده مدیریت مجموعه چون ما از شهرستان درب هارو ارسال کردیم خودشون پیگیری کردن و زود برامون انجام دادن

  3. Farzane گفت:

    Mnm khili razi bodm mesle roz avalesh shod 🙏🙏

    1. تعمیرات لند گفت:

      ممنون از نظر خوب شما

  4. شیدا عطائی گفت:

    سلام خدا خیرتون بده، ازفیلم ها بهترشد😍😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *