ارورها, تعمیر ماشین لباسشویی, وبلاگ

ارورهای ماشین لباسشویی ال جی LG

ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

ارورهای ماشین لباسشویی ال جی LG موضوع گفتگو در این مقاله است. یکی از رکن های اساسی هر خانه و آشپزخانه ای ماشین لباسشویی می باشد. حتی فکر کردن به شستن لباس ها با دست هم بسیار منسوخ به نظر می رسد. در چند دهه اخیر ماشین لباسشویی جز کالاهای اساسی بوده و شستن لباس ها را برای ما بسیار آسان کرده است. این ماشین الکترونیکی تمیزی در پوشش را برای ما به ارمغان آورده است.

اما برای همه ما پیش آمده که گه گاهی در زمان استفاده از ماشین با ارور های مکرری مواجه می شویم. و نیاز به تعمیر یا تعمیرکار داشته باشید که ما می توانیم شما را راهنمایی کنیم. برخی از این ارورها علت های بسیار ساده ای دارند و راحتی قابل حل می باشند. برخی دیگر هشدارهایی هستند که از ارور های بعدی جلوگیری می کنند و حتما باید مورد توجه قرار بگیرند.

جهت دریافت خدمات رفع ارور ماشین لباسشویی ال جی با شماره های زیر تماس بگیرید:

سایر ارور ها نیز جدی تر هستند و به ایراد و مشکلی دلالت دارند که حتما باید حل شود بعضی از ایم مشکلات توسط خود ما قابل حل بوده اما برای برخی از آن ها حتما باید با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیریم. لازمه همه این امور شناخت ارورها و علت ظاهر شدن آن ها و متعاقبا چگونگی حل آنان می باشد. درست است که شناخت این موضوع بیشتر تخصصی می باشد و با یک مقاله شاید نتوان همه مشکلات را مرتفع کرد اما هدف ما در این مقاله بررسی ارورهای ماشین لیاسشویی الجی و آشنایی و حل آنان است.

ارورهای ماشین لباسشویی ال جی LG

ارورهای ماشین لباسشویی ال جی LG

لزوم آشنایی با ارور لباسشویی

در صورتی که در حین کار با ارور مواجه اید به این معناست که یا طرز کار با ماشین را به درستی نمی دانید و یا همه نکات اتصال را به خوبی چک نکردید و یا دستگاه شما دچار نقص شده است پس اگر به این ارورها بی توجه باشید نمی توانید به خوبی از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید و یا با استفاده نادرست طول عمر ماشین خود را کم می کنید و در بدترین حالت ماشین لباسشویی شما از کار می افتد پس شناخت این ارورها ضروری می باشد.

آشنایی با ارورهای ماشین لباسشویی الجی و تعمیر آن

برخی از این ارورها را باهم بررسی می کنیم.

ارور یا خطای IE

این خطا به شما هشدار می دهد که ورودی آب به ماشین دچار مشکل شده است. بنابراین باید شلنگ و شیر آب متصل را چک کنید.

ارور یا خطای OE ماشین لباسشویی الجی

با مشاهده این خطا باید قسمت تخلیه ماشین چک شود زیرا این ارور نشان دهنده عدم تخلیه مناسب ماشین لباس شویی می باشد برای حل مشکل باید با یک متخصص تماس حاصل نمایید.

ارور FE  ماشین لباسشویی الجی

شیر آب تخلیه سریز شده است. شاید شیر ورودی دچار آسیب شده و یا تخلیه به درستی کار نمیکند. حتما با یک تعمیرکار حرفه ای ارتباط بگیرید.

ارور یا خطای PE در ماشین لباسشویی الجی

میزان حجم داخل ماشین استاندارد نیست و یا سنسور حجم آب به خوبی کار نمی کند.

ارورهای ماشین لباسشویی ال جی LG

ارورهای ماشین لباسشویی ال جی LG

ارور DE ماشین لباسشویی الجی

چند دلیل باعث نمایش این ارور می شود. این خطا مربوط به قفل نشدن صحیح درب ماشین می باشد. لاستیک درب را چک کنید. چفت درب را چک کنید. گاهی هم پر بودن بیش از اندازه ماشین باعث این ارور می شود. اگر ظاهرا متوجه مشکلی نشدید ابتدا دستگاه را خاموش کنید و از برق بکشید سپس چند ثانیه دکمه استارت را نگه دارید و مجدد ماشین را راه اندازی کنید اگر همچنان ارور حل نشده باقی مانده است بار متخصصان مربوطه تماس بگیرید.

ارور END در ماشین لباسشویی الجی

اگر با خطا END رو به رو شدید دستگاه را ریست کنید.

ارور SUD ماشین لباسشویی الجی

مخزن پودر یا مایع بیش از حد مجاز پر شده است. مخزن را بیرون آورده خالی کنید و با مقدار مجاز مجدد پر کنید.

ارور TCL ماشین لباسشویی الجی

ماشین شما رسوب گرفته است. مقداری ماده رسوب زا داخل مخزن ریخته دکمه tub clean را ۳ ثانیه نگه دارید و سپس کلید استارت را بزنید بعد از پایان درب ماشین را باز بگدارید تا به خوبی خشک شود.

ارور UE در ماشین لباسشویی الجی

حجم لباس ها و یا حالت قرارگیری لباس ها در ماشین مناسب نیست و نا متعادل است. درب ماشین را باز کنید و حجم و وضعیت لباس ها را کنترل کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی الجی

برخی ارورها و عیوب توسط خود شما قابل حل نمی باشد برای تعمیر ماشین لباسشویی LG خود با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

 

تعمیر پوسیدگی درب یخچال فریزر ، برای خواندن این مقاله اینجا کلیک کنید

 

امتیاز دهید
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *