تعمیر ساید بای ساید, تعمیر یخچال فریزر, وبلاگ

ترمیم رنگ درب یخچال

ترمیم رنگ درب یخچال

ترمیم رنگ درب یخچال ، گاهی یخچال فریزرهای مورد استفاده در منازل دچار خرابی های ظاهری می گردد، از جمله این آسیب ها خوردگی یا پوسیدگی درب یخچال فریزر و همچنین یخچال های ساید بای ساید می باشد. همیشه تعویض یخچال یا حتی تعویض درب یخچال بهترین تصمیم نیست زیرا در اکثر موارد این خرابی و پوسیدگی ها با تعمیر قابل برطرف شدن می باشد. اگر شما هم به دنبال راهی برای حل مشکل تغییر و تعمیر رنگ و پوسیدگی درب یخچال هستید همگام با سایت تعمیرات لند ما را در این مقاله دنبال کنید.

جهت دریافت خدمات تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید با شماره های زیر تماس بگیرید:

تعمیر پوسیدگی درب یخچال

یخچال فریزر از دسته وسیله های کاربردی است که بدون خاموشی مداوم در حال کار کردن می باشد و به مرور زمان با توجه به خیس ماندن گه گاهی درب یخچال یا رطوبت اطراف آب سرد کن کم کم سطح یخچال دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شود همانطور که گفته شد اولین پیشنهاد یعمی تعویض یخچال یا حتی تعویض درب یخچال بهترین گزینه نیست زیرا شما به راحتی با تماس با شماره های موجود در سایت تعمیرات لند می توانید به کمک تعمیرکاران این مجموعه و با ابزاری حرفه ای پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال خود را با هزینه بسیار پایین تر دقیقا مثل روز اول تعمیر کنید.

ترمیم رنگ درب یخچال

ترمیم رنگ درب یخچال

تغییر رنگ درب یخچال

طول عمر یخچال فریزرها زیاد است این بدان معناست که یک یخچال در یک خانه سال ها بطور مداوم کار می کند اما به مرور زمان رنگ یخچال مخصوصا در قسمت درب یخچال کدر می شود و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد. اگر در این صورت فکر می کنید برای برگشت یخچال به شکل و زیبایی روز اول باید آن را عوض کنید اشتباه می کنید زیرا تغییر رنگ یخچال بسیار روش مقرون به صرفه تری می باشد.

حتی اگر به هر دلیلی رنگ یخچال خود را دوست ندارید و تصمیم به تغییر رنگ کلی یخچال را دارید در صورتی که این کار را به تکنسین های حرفه ای تعمیرات لند بسپارید یخچالی حتی زیباتر از روزی که آن را خریداری کردید تحویل خواهید گرفت.

مزایا تغییر رنگ درب یخچال

با توجه به آنچه گفته شد دانستیم امکان تعمیر و تغییر رنگ یخچال با کمک سایت تعمیرات لند میسر است و اذهان داشتیم که روش بهتری نسبت به تعویض درب می باشد. اما مزایا تغییر و تعمیر رنگ درب یخچال چیست؟ چرا به عنوان یک سایت تعمیرات لوازم خانگی این روش را پیشنهاد می کنیم؟

مزایا تعمیر و تغیر رنگ یخچال به شرح زیر می باشد:

  • تعمیر در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود
  • تغییر رنگ به رنگ دلخواه شما خواهد بود
  • تعمیرات برای انواع برند ها و مدل ها از جمله ساید بای ساید ، معمولی و دوقلو امکان پذیر است
  • این روش بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.
ترمیم رنگ درب یخچال

ترمیم رنگ درب یخچال

تغییر رنگ درب یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید دارای قیمت بالایی می باشند. تعویض هر قطعه از آنها هزینه بسیاری را در بر می گیرد. مخصوصا اگر برند دستگاه آمریکایی یا اروپایی باشد که علاوه بر موجود نبودن جنس در حال حاضر، قیمت بالایی نیز دارند.

در حالی که بهترین راه حل و پیشنهاد این است که پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال ساید بای ساید را با تعمیرات درب حل کرد. متاسفانه مشکل پوسیدگی درب در یخچال های ساید بیشتر از مدل های دیگر ایجاد می شود. علت اصلی این امر سهل انگاری در تمیزو خشک نگه داشتن سطح یخچال می باشد رطوبت اطراف آب سرد کن یخچال باعث ایجاد این زنگ زدگی و پوسیدگی ها می شود. حال آن که چاره این کار تماس با سایت تعمیرات لند می باشد و تعمیر رنگ و تعمیر پوسیدگی درب یخچال ساید بای ساید توسط این مجموعه بسیار حرفه ای انجام می شود.

خدمات ترمیم رنگ درب یخچال در تهران

جهت راهنمایی همشهری های عزیز تهرانی که در این مقاله ما را دنبال کردند و نیاز به تغییر ، تعمیر یا ترمیم رنگ درب یخچال خود را دارند مجموعه تعمیرات لند با بهره گیری از تکنسین های متخصص در این زمینه و با دارا بودن فضا و ابزار حرفه ای در سرتاسر تهران تنها با یک تماس آماده خدمات رسانی در سطح شهر می باشد.

امتیاز دهید
بازگشت به لیست

3 نظر در “ترمیم رنگ درب یخچال

  1. زهرا گفت:

    سلام خیلی ممنونم
    کیفیت رنگ دربها موردپسندم شد(سیلور بود)
    فقط کاش یکم تایمش سریعترباشه ولی کیفیت کار عالی بود مثل زمان اولش شد.

    1. تعمیرات لند گفت:

      جواب :
      باتشکر از حسن انتخاب و اعتمادتون.
      در مورد زمان هم باتوجه به اینکه پروسه جایگزین کردن مواد ضد آب با قسمتهای دارای پوسیدگی و در ادامه پختن رنگ دربها با اشعه،نیاز به حداقل ۴ روز زمان هست، به ناچار باید زمان را مدیریت کرد تا کیفیت کار آنچه شود که ما و شما میپسندیم‌.
      بازم ممنون از شما،رضایت شما افتخار ماست

  2. محمود گفت:

    باسلام
    کارتون خیلی شیک از آب دراومد.
    من قبلا درهارو داده بودم بتونه کردن اما ۲ ماه بعد دوباره ترک خورد
    اینکه لمینت میکنیدعالیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *