تعمیر ساید بای ساید, تعمیر یخچال فریزر, وبلاگ

علت آب شدن برفک یخچال

علت آب شدن برفک یخچال

موضوعی که در این مقاله بررسی خواهیم کرد “علت آب شدن برفک یخچال” است.

اگر هنگامی که درب یخچال را باز می کنید مشاهده می کنید که داخل قفسه های یخچال آب وجود دارد احتمال اینکه مشکل از آب شدن برفک های یخچال شما باشد وجود دارد. البته یخچال های جدید برفک ندارند و این مشکل فقط برای یخچال های قدیمی که با سیستم برفک کار می کنند وجود دارد.

بنابراین اگر یخچال شما از نوع قدیمی و دارای برفک است و مشاهده کردید که برفک های یخچال شما ذوب شده است نگران نشوید و به دنبال “علت آب شدن برفک یخچال” باشید.

برای پیدا کردن علت آب شدن برفک یخچال قسمت هایی از این وسیله را باید بررسی نمایید. مواردی که باید بررسی کنید شامل موارد زیر است:

  • گرفتگی لوله تخلیه
  • خرابی واشر درب یخچال
  • وجود نشتی در آبسردکن
  • خرابی فیلتر آب T

اگر آب شدن برفک یخچال شما به دلیل مشکلات مهم و اساسی ایجاد شده باشد باید با یک متخصص تعمیر یخچال تماس بگیرید.

جهت دریافت خدمات ، تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید با شماره های زیر تماس بگیرید:

علت آب شدن برفک یخچال

علت آب شدن برفک یخچال

دلایل اصلی آب دادن یخچال

  • گرفتگی لوله تخلیه
  • نشت آب‌سردکن
  • جمع‌ شدن آب در یخچال به علت تعریق

علائم گرفتگی لوله و ناودان یخچال

اگر متوجه شدید که از قسمت فریزر یخچال آب چکه می کند و یا داخل سینی یخچال آب جمع شده است برای شما این سوال پیش می آید که علت جمع شدن آب در این قسمت ها چیست؟ یخچال فریزر های جدید برفک ندارند و هر ۶ ساعت الی ۴۸ ساعت برفک زدایی می کنند و سیستم یخ زدایی آن ها فعال می شوند.

وقتی این برفک ها ذوب می شوند مقداری آب تولید می شود و این آب وارد سینی کف یخچال می شود. اگر لوله های یخچال دچار گرفتگی شده باشند از سینی یخچال آب سرریز می شود و این آب داخل سینی یخ می بندد.

بنابراین اگر متوجه شدید که از کف یخچال آب نشت می کند باید ابتدا لوله ها را بررسی نمایید تا مطمئن شوید دچار گرفتگی نشده اند. دسترسی به این لوله ها در یخچال های ساید بای ساید ساده است. در برخی از یخچال ها این لوله ها داخل در یخچال قرار دارند، برای باز کردن در یخچال ها می توانید از تعمیرکاران حرفه ای تعمیرات لند کمک بگیرید.

علت آب شدن برفک یخچال

علت آب شدن برفک یخچال

 

 

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *